Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Purple Magic Purple Magic

Rated 5 / 5 stars

Lol

I think i've watched this over 30 times!



Beer Run! Beer Run!

Rated 5 / 5 stars

A laugh!

That was hilarious, enjoyed it with my bro...



sssstick fight! sssstick fight!

Rated 3.5 / 5 stars

Hmmm

Damn, not much progress is seen though...


Recent Game Reviews


Ching Chong Beautiful Ching Chong Beautiful

Rated 5 / 5 stars

11/10

This game is fucking epic =D



Survive N Risk Survive N Risk

Rated 3.5 / 5 stars

Hmmm

There's a kinda weird issue that you start lagging real bad after playing for sometime.. But the game is cool itself.


People find this review helpful!
SiJaf responds:

I hope the update resolved the problem.


Rock 'n' Risk Blitz Rock 'n' Risk Blitz

Rated 3 / 5 stars

Ye...

Its ok, but it gets boring from lack of content...


SiJaf responds:

Will see, what can be done.

Recent Audio Reviews


Repercussions of Evil Repercussions of Evil

Rated 5 / 5 stars

Taunting

Lol, I liked this... "the radio, crackered..."


bigjonny13 responds:

Yeap, the spelling and grammar of the story was horrible. Now I could've read it properly as the worlds they're supposed to be, but I figured it would be funnier it I read it directly as written.


5 legend of ZELDA song 5 legend of ZELDA song

Rated 5 / 5 stars

Nice...

Fan f**king Kevin Bacony tastc!


People find this review helpful!

What you think of me What you think of me

Rated 2 / 5 stars

Sigh...

I like rap... But this is just too shitty...